dinsdag 11 maart 2008

alles is liefde

Afgelopen zaterdag was er een erg leuk feestje. Met het mooie thema 'alles is liefde'. En wat was er een hoop liefde. Het was mooi om te zien dat er nog zoveel mensen geloven in de liefde. Door middel van bepaalde "gadgets" (hartjes, cadeautjes etc) kon je aan de andere feestgangers kenbaar maken hoe jij in de liefde stond. Het was leuk om te zien dat, gedurende de tijd en het alcohol percentage vorderde, er meerdere kiki's en valentijns (de singles) elkaar vonden. Er zijn heel wat kussen gestolen en nummers uitgewisseld. Ook de al jaren gelukkige stellen hadden een fijne avond. Wel een beetje jammer dat er zoveel mensen waren dat er te weinig wisselgeld was en de bar overbelast was. Ik ben iets te druk geweest om zelf maximaal te genieten...

Wat mij betreft komt er dus snel weer een feest. Ik weet het thema al; het alles is liefde compensatie feest. Voor mij om te compenseren dat ik deze keer niet maximaal heb genoten. Om te compenseren dat de meeste feestgangers de pot niet hebben gezien. Om de zieke hun afwezigheid te laten compenseren. Om de afwezige van deze editie nog een compensatie kans te geven. Om degene die nu niets te vieren hadden dat bij een volgende keer te laten compenseren. Om de kiki's en valentijns die deze keer hun ware niet gevonden hebben nog een kans te geven. Om de zwangere hun nu niet kunnen drinken te laten compenseren. Weet jij nog een reden? Laat het me weten, en ik zal de organisatoren van de compensatienoodzaak overtuigen! Tenslote is alles liefde en moeten wij erin blijven geloven...

2 opmerkingen:

Tas zei

Balen dat ik niet geweest ben zeg...klinkt echt hartstikke leuk! Laat maar weten wanneer ik kan komen compenseren!

White's zei

Super verhaal weer.