donderdag 12 juni 2008

Oerol

Al weken kijk ik er naar uit, ik ga een dikke week naar Oerol. Na Turkye heb ik de smaak van vakantie helemaal te pakken. Mijn gezelschap is geweldig, het eerste weekend met vriendinnen, dan komt lief en vetrekken de vriendinnen een voor een en het laatste weekend gaan we dubbel daten. Het hele concept Oerol is geweldig; een eiland, fietsen, strand, zee, muziek, theater, eten, drinken. Ik heb mijn tas zowaar al eens van te voren gepakt en het lijkt er deze keer op dat ik wel alles bij me heb en ook nog kleding heb ingepakt die bij elkaar past. Alles is dus perfect! Waarom werkt het weer dan niet mee? Ik zie er stiekem best een beetje tegenop om een week te kamperen in de regen. Nou ja, kaplaarzen aan en gaan zal ik maar zeggen. Ik houd jullie op de hoogte!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel veel plezier! En je weet: het is altijd mooier weer aan de kust :-) Hopelijk ben ik er volgend jaar wel bij. Op vakantie samen is nl. erg gezellig.

Liefs, Y.