zaterdag 28 juni 2008

Oerol

Het ene jongetje van ongeveer 12 jaar ( mijn schatting dan hé) vraagt aan het andere jongetje van 18 jaar (ook mijn schatting); "meneer, mag ik u iets vragen".
We waren duidelijk niet in de randstad...

Ik heb elke dag minstens 1 keer vis gegeten, zelfs toen ik een visloze dag probeerde. Maar ja, we waren dan ook op een eiland...

Vriendin M had een lichte blaasontsteking en volgens vriendin J was het dan goed om cranberry's te eten. Had zij even mazzel dat we op Terschelling waren. Elke dag cranberry sap, cranberry thee, cranberry taart en cranberry smoothies!

Wat is een fiets met versnellingen toch enorm lekker, zeker met wind tegen. Dat viel afgelopen maandag flink tegen op mijn brakke stadsfietsie.

Toen vriendin J weer thuis was na haar weekendje camping smsde ze dat ze bij de AH gewoon zomaar 4 'douche muntjes' als wisselgeld had gekregen.

Wel een beetje jammer dat zich onder het allesziende oog van de camera van vriendin T een enorme pukkel op het puntje van mijn neus ontwikkelde...

Geen vakantie zonder fijne nieuwe schoenen. Mijn lief was iets minder blij met mijn klomp slippertjes toen ik per ongeluk, echt waar, op zijn grote teen ging staan...

Ik heb heel veel knappe kunstjes gedaan, zowel met lief als met vriendin W. En dit allemaal onder de zware dressuur van vriendin M. Beetje jammer dat lief mij liet vallen, op de fles wijn, met een enorme blauwe plek als gevolg...

Weer teruggaan naar huis was niet zo leuk, ik had de blues en de eerste week thuis bestond alleen maar uit slecht nieuws... Echt waar, op terschelling is alles écht beter! Volgend jaar weer! en voor nu genieten van de herinneringen, de foto's en de lieve kaarten van W & K.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey hey,
Oerol was geweldig, volgend jaar 10 dagen, al zeg ik dat natuurlijk elk jaar.

Als je goed kijkt zie je me op de oerol website, al heb ik dit jaar niet opgetreden.
x

annemargrietje zei

jaaahaa, volgend jaar weer 10 dagen Oerol!