dinsdag 12 augustus 2008

da's pas lachen...

Je collega's savonds onverwachts op bezoek hebben terwijl het een enorme puinhoop is. Ze tussen de AH tassen, honderden schoenen en ranzigheid laten zitten en je heel ongemakkelijk voelen. Dan de volgende dag op je werk een patiënt helpen met schoonmaken. En dat die patiënt dan vervolgens het HELE weekend aan iedereen vertelt dat jij echt een hele goede hulp bent, dat je écht heel goed kan schoonmaken en dat bij jou thuis het vast allemaal heel netjes en schoon is, om door een ringetje te halen...

Of die patiënt die zegt dat hij medelijden heeft met de man die mij ooit gaat treffen (ze denken dat ik nog steeds single ben). Omdat ik altijd, en dan ook echt altijd, mijn zin wil doordrijven en niet opgeef totdat ik mijn zin heb. Heel irritant... volgens deze patiënt... (natuurlijk herkende mijn lief hier helemaal niks van...)

Geen opmerkingen: