woensdag 1 april 2009

verslaafd

Avond aan avond speur ik het net af. De score is één te grote zwangerschapsbroek en één te lelijke voor vriendin T, een passende Marlies Dekkers, een te grote en een Marlies Dekkers zwembroek die m'n lief niet mooi vindt, een lelijk rood vintage jurkje, een fantastische rok, een leuke paarse trui en een King Louie jurkje wat ik bijna elke dag aanheb. Ook vriendin L is door mij aangestoken en heeft haar balkon al ingericht. Ik geef het toe, ik ben verslaafd. Aan Marktplaats...
M'n lief waarschuwde me nog; veel kleine bedragen is uiteindelijk ook veel geld. En hij heeft gelijk, ik schrok me een hoedje van mijn saldo, en het salaris is net gestort. Ik moet dus afkicken! Maar pas na die gave Puma's die ik al zo lang zocht... morgen... morgen dus...

Geen opmerkingen: