vrijdag 4 september 2009

Oje

Oje, daar gaat het al bijna fout. En wel al op mijn tweede ik-ga-deze-week-elke-dag-bloggen dag, Pfjew, net op tijd.

Nu nog een onderwerp.

Goede dag op 't werk; alle clienten komen opdagen, goede gesprekken, mijn 3 maandelijks voortgangsgesprek (ik mag nog even blijven en mijn baas is blij met mij), lekkere lunch en een gezellige terugrit met een meerijdende collega.

Of...
Smorgens lopen pielen met m'n nieuwe camera, net weer lopen pielen met m'n nieuwe camera. Toch maar snel handleiding downloaden, pielt wat doelgerichter.

Of...
Morgen fijn naar Lief. Met m'n lief en veel lieve vriendjes en vriendinnetjes.

Nu op de bank aan het nagenieten van mijn ras patat met giros tzatzikie kijkend naar popostars. En onderwerpen voor morgen aan het bedenken.

Geen opmerkingen: