woensdag 14 oktober 2009

baby nummer 1

Baby nummer 1 is geboren. De laatste weken was het al wachten, fantaseren en heel veel praten over zwanger zijn, baby's, bevallingen en alles wat daar mee samenhangt. En dan toch nog 'opeens' is het zover. Baby Annieka is er. Ik moest een klein traantje wegpinken toen ik het hoorde. Ze is er!
Ik ben zo benieuwd, natuurlijk naar hoe lief en geweldig Annieka is, maar voornamelijk naar vriendin T als moeder. En naar haar leven, de veranderingen en daardoor ook de veranderingen in mijn leven. En veranderen zal het, ook vriendin S, M en W gaan zeer binnenkort mama worden. En hopelijk geldt dat snel ook voor andere lieve vriendinnetjes.
Een tijd van anders dus. Heel anders. Gelukkig doet verandering van spijs eten. Ik ben benieuwd!


Rectificatie: Annieka heet Annika!

Geen opmerkingen: