vrijdag 7 mei 2010

5 mei

Nadat we zo enorm vroeg waren opgestaan hebben we de kraam volgegooid met troep. Dat deden mijn 6 vriendinnetjes ook met als gevolg dat we tot een uurtje of twaalf bezig zijn geweest met dozen uitpakken terwijl we de al uitgestalde rommel aan het verkopen waren. En dat verkopen deden we goed. We oefenden onze onderhandelinstactieken, waren soms heel duur en soms heel goedkoop (afhankelijk van de leukheid van de koper), reorganiseerde elke keer onze kraam, stelde pakketen in bepaalde thema's samen en verdiende geld, veel geld! Daarnaast stond ik enorm hip te zijn in mijn op K-dag gekochte harembroek, verkocht ik mijn troep aan ex-patienten, werden we wisselend bezocht door de mannen en kinderen van mijn vriendinnen en eindigde we de dag (na een zonnig intermezzo op de steiger) met roti bij vriendin W, met zijn negenen en 3 kinderen. Wat baalde ik de volgende ochtend dat ik gewoon weer moest werken. Zelfs vandaag heb ik er nog last van. De afgelopen vrije feestdagen gaven zo'n enorm middelbare-school-zomervakantie-gevoel en daar past werk niet bij. Maar goed, nog zes uur en dan: VAKANTIE!

Geen opmerkingen: