zaterdag 11 juni 2011

verlof

Heerlijk! Al die weken niet werken. Alhoewel ik van de week aardig in de stress schoot toen vriendin W mij erop attendeerde dat ik al halverwege ben. Gijs en ik hebben natuurlijk enorm veel mazzel met het weer. Een buitje links en rechts negerend is het over het algemeen heerlijk weer; zonnig, lekker warm en zomers. We wandelen dus ook wat af, Gijs en ik. Gelukkig hebben mijn meeste vriendinnen ergens in de week wel een vrije dag, heeft vriendin M ook zwangerschapsverlof en ik heb ik een 'nieuwe vriendin' gemaakt op de pufclub die bij mij in de straat woont. Genoeg mensen die wandelingen met mij maken, kopjes koffie met me drinken en overheerlijk met mijn lunchen. Wat een genot zo'n verlof. Jammer dat mijn portemonnee het minder vindt... al die leuke keertjes voor Gijs, de koffies en lunches... Tijd om straks weer te gaan werken...
Maar nu nog even niet! Ik geniet nog even door!

1 opmerking: