zaterdag 12 november 2011

mijn fantastische lief

De nas was stuk. En op de nas stonden alle foto's -en dan ook echt álle foto's- van Gijs. Mijn dikke buik, de bevalling, de eerste vakantie, de eerste keer ip zijn buik, de eerste hapjes. Maar goed, er gaat wel wat vaker stuk dus ik dacht 'dat fiks mijn liefje wel weer'. Totdat het een paar dagen later nog steeds stuk was. Én mijn lief alle avonden achter de computer had gezeten. Na nog weer een paar dagen vertelde mijn lief dat het toch wel een groot en ingewikkeld probleem was. Nog een paar dagen later moest ik rekening houden met het voor altijd kwijt zijn... En toen raakte ik licht in paniek... Altijd kwijt... Alle foto's... Aaargh...

Totdat gister ochtend mijn lief vroeg naar boven kwam en in mijn oor fluisterde dat het gemaakt was en dat we alle foto's terug hadden. Mijn held! 


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook al zo'n super lief! Nu gauw alles doorsluizen naar een internet dadabase zodat het nooit meer kan gebeuren (dat heeft mijn lief tenminste zo gefixt). kus T

Anoniem zei

ooohhh ik hoop dat jouw lief ook zo goed is met externe harde schijven? Ik mis foto's, die staan op zo'n extern ding en dat ding is stuk! Ik ga je lief vragen! W