vrijdag 21 februari 2014

Strepen

Gister gaf ik een praatje op het werk over een nieuw zorgprogramma. Geen groots iets maar tegelijkertijd heel groot. Het is namelijk één van de laatste dingen die nog moeten voordat ik klaar ben. Klaar met de opleiding die ik drie jaar geleden gestart ben, de opleiding waarin ik eindeloos veel literatuur moest lezen, opdrachten moest maken, presentaties moest geven, de opleiding waarin ik twee keer mama werd. En nu nog maar drie strepen op mijn 'te doen' lijstje en het is klaar...
Over drie weken ben ik gz-psycholoog, BIG geregisteerd en kunnen mijn cliënten me hoogstpersoonlijk voor het tucht slepen. Hoe fijn is dat?!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Jeee!! het einde is nu wel echt in zicht, super hoor!
Maarre... ik ben dan in de verste verte (nog) geen GZ-psycholoog, maar voor het tucht slepen kunnen ze mij net zo goed, dus dat voorrecht had je volgens mij al lang ;-)

Anoniem zei

dat was ik.... x T

Anoniem zei

Yes, de laatste strepen tot de eindstreep. Wat een prestatie zeker als je dit ook nog moet doen met twee zwangerschappen, slapeloze nachten, moederschap etc. Kus, Lein