donderdag 31 januari 2008

vrije tijd

Hoe komt het toch dat ik steeds minder ga doen naarmate ik meer vrije tijd heb. Morgen is mijn zesde vrije dag maar mijn 'to do' lijstje is de afgelopen 5 dagen niet korter geworden, misschien zelfs wel wat langer. Ik word steeds ineffectiever en mijn productiviteit neemt ook rap af. Een wasje draaien, ophangen en vouwen gaat normaal tussen de bedrijven door, maar is nu bijna een dagtaak. En dan ben ik vandaag heel trots op mezelf want ik heb, jawel, twee wassen gedraaid. (Nog maar 1 gevouwen, maar dat laten we even achterwegen).

Daarnaast verschuift mijn dag en nacht ritme ook volledig. Ik zit tot steeds later achter de computer of tv en smorgens kan ik mijn bed niet uitkomen... Hoe moet dat nou toch als ik overmorgen weer om 7.00 moet beginnen? Misschien moet ik morgen maar alsvast als werkdag zien, anders kom ik nooit meer in het ritme. Kan iemand me over 5 uurtjes even wakker bellen, want dat gaat me zelf natuurlijk nooit lukken...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gister was bij mij een wasje ophangen ook het hoogtepunt van mijn dag! Vandaag ben ik echter al naar de supermarkt geweest,ik bouw weer op. Morgen maar weer naar het werk...

Anoniem zei

Zonder telefoonnummer zal het mij niet lukken om U wakker te bellen.

Was getekend

Anoniem zei

Ik zit al 6 maanden thuis, en t wordt steeds erger! Maar, ik ben wel lekker tot rust...dus fuck die lijstjes en geniet van het niks doen.

annemargrietje zei

@ van de pot gerukt

Je mag alles van me weten... behalve mijn telefoonnummer...