zondag 2 maart 2008

de vlam

Help eens! Ik ben op zoek naar het juiste woord. Het perfecte woord voor mijn date. Het woord date past namelijk echt niet meer. Het past niet bij meerdere keren afspreken, gezellig biertjes en wijntjes drinken. Ik zoek een woord dat past bij heel veel en heel lekker zoenen, fijne dingen samen doen en diep in elkaars ogen willen kijken, de hele tijd. Snachts tegen elkaar aan kruipen, ookal is dat eigenlijk te warm. De hele dag een non-stop glimlach op je gezicht hebben omdat je aan die ander denkt. Hoe noem je iemand die voor allerlei vlinders in je buik zorgt, zowel vlinders van blijdschap als vlinders van angst. Hoe noem je iemand die maakt dat je altijd het perfecte ondergoed aan wil hebben en waardoor je niks meer in je kledingkast leuk vindt. Zo iemand waarvan je voluit wil genieten, maar verdorie wat is dat eng. Hij is geen scharrel, maar lief voelt ook nog niet helemaal goed. Voorlopig ga ik maar even voor vlam. Is dat wat?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmm, wat een lastig, edoch erg leuk dilemma! Vlam doet mij lichtelijk aan een gefrituurd borrelhapje denken... Maar misschien hou je daar net zoveel van als van bitterballen ;-), dan is dat natuurlijk geen probleem! Ik heb eigenlijk ook geen goed alternatief, maar heb natuurlijk ook al jaaaren niet over dit soort dingen nagedacht. Ik heb de tijd, dus ik zal er de komende dagen tijdens het brood bakken, appelmoes maken en soep koken eens even rustig mijn gedachten over laten gaan. Je hoort het als ik eruit ben!!
liefs
vriendin J

Tas zei

Jaaaaaaaa! Dit wilde ik lezen!! Jippie! O dit klinkt zo goed!! Ehm wat zou nou een goede benaming zijn...projectje is wel erg passé he. ..Vlam, helemaal zo verkeerd nog niet.

Sennheiser zei

Ziet er leuk uit zo op het eerste gezicht!