zondag 2 maart 2008

saai blogje

Ja maar, je kunt toch ook over ons schrijven. Of over de roddels op het werk. Of over onze teamdag. Of over het klimmen… Mijn collega’s vinden dat ik te weinig schrijf. Ze vinden vooral dat ik te weinig schrijf over mijn date, dat is vooral omdat ze daar zo nieuwsgierig naar zijn. Als ik uitleg dat schrijven over je date misschien voor hem niet zo leuk is snappen ze dat wel. Maar toch, ik moet meer schrijven. Vinden ze.
Bij deze dus: Jeetje wat heb ik leuke collega’s, we werken samen heel hard en vooral goed, drinken lekkere biertjes, creëren met zijn allen veel roddels (waar er meeste niet waar van zijn, maar dat is niet het belangrijkste van roddels) en doen aan wand klimmen op onze teamdag. Dat klimmen was eigenlijk wel erg leuk.

Ik weet het niet, maar ik vind het toch een beetje een saai blogje…

3 opmerkingen:

Anoniem zei

en wat is er mis met saai?! ha ha

groetjes collega C.

Tas zei

Dat zeg ik!! Date-verhalen!!!

faq zei

saai = relaxed :-)