zaterdag 12 april 2008

gekte

Vanmorgen om kwart over vijf opgestaan. Nou ja, opgestaan... Op dat onmenselijke tijdstip ging de wekker. Die ik vervolgens 2 keer volledig in diepe slaap en dus onbewust uit heb gedaan totdat vriendje wel bedacht dat het de wekker was en dat die met een reden afging. Hij stond dus meteen op; koffie zetten, shaggie roken (ja, bah, hij rookt) en douchen. Ik kon alleen maar denken 'nee, nee, nee, nee' en dook verder weg onder de dekens. Naast nog wat lelijke scheldwoorden die ik van mijn lieftallige collega heb geleerd bedacht ik me dat je wel gek moest zijn om op dit moment op te willen staan. Na een half uur herinnerde ik me dat ik met hem had afgesproken mee te gaan en maande ik mezelf tot volwassen gedrag en stond op. En nog een half uur later was ik eigenlijk best wakker. Nog een half uur later waren we op de bestemming en vond ik het (naast koud) eigenlijk wel erg leuk. En natuurlijk wilde ik op het einde nog niet weg... Gelukkig mochten we daarna weer het bed in om even bij te slapen. Het is wat, een vriendje met een passie.

Geen opmerkingen: