dinsdag 1 april 2008

klussen

Ik wil al een hele tijd van alles doen aan klussen in mijn huis. Zowiezo moet de badkamer weer geverfd worden na de lekkage (die van twee jaar geleden), net zoals de roze muur aan de andere kant. Maar dan wil ik ook graag meteen een plank boven de wc voor de handdoeken en reserve shampoo. Verder wil ik een bedstede maken in de gang en een nieuwe kast in de woonkamer. Dan moet natuurlijk wel de spiegel op een andere plek. Ook al mijn o-zo-gezellige fotolijstjes hangen na drie jaar nog steeds niet. Verder moet de gordijnrails weer opgehangen worden en boven de trap is mijn brillenkastje naar beneden gekomen. En nu komen we dicht bij het daadwerkelijke probleem. Ik kan namelijk heus zelf wel klussen. Schilderen is geen probleem, ik ben de beste. Ook wat spijkeren gaat me prima af. Ik kan zelfs gaten boren en zware dingen ophangen. Alleen hebben mijn gordijnrails én mijn brillenkastje bewezen dat mijn boor-en-ophang kwaliteiten en vergankelijkheidsdatum hebben. Na zo'n twee jaar komt het weer naar beneden... Nou was dat met de gordijnrails voornamelijk onpraktisch, het brillenkastje was toch ook best wel wat gevaarlijk. Omdat ik waarschijnlijk nog wel meer dan twee jaar hier blijf wonen durf ik het ophangen niet meer zelf aan te gaan. En ben ik dus op zoek naar een man... om te boren... en eigenlijk baal ik daarvan!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij hebt tegenwoordig toch een nieuwe man? Of is dat er net zo een als die van mij? Fantastisch, lief, romantisch maar met twee linker handen?

Anoniem zei

Ik wil je heel graag helpen, maar....
1. ik ben geen man
2. mijn kluskwaliteit heeft ook een houdbaarheidsdatum
3. mijn trap staat ook al 3 jaar in de grondverf......

Anoniem zei

@ m. Ik heb de kluskwaliteiten van mijn nieuwe man nog niet helemaal uitgecheckt, maar volgens mij valt hij in de categorie fantastisch, lief en romantisch...

@ w. Punt 1,2 en 3 waren mij al bekend, vandaar dat ik jou niet gevraagd heb :-). Ga je wel mee de kast ophalen met de auto?

Anoniem zei

Je moet doen waar je goed in bent dus...
JA, ik ga heel graag mee de kast ophalen met de auto!!

Bosch Indego M 700 zei

Leuk artikel. Gewoon doorgaan!