zaterdag 29 maart 2008

verliefd

Geloof me, ik voel me schuldig. Ik wil het zelf ook echt graag anders. Mijn omgeving zegt 'nu wel uitgekeken te zijn op dat stukje over die laarzen'. Dat het echt tijd wordt voor een nieuw stukje. Maar ik ben gewoon knettergek verliefd. En ben dus zoveel mogelijk van mijn vrije tijd bij mijn vriendje. Met als gevolg dat ik weinig tijd heb om te schrijven. Daarnaast vraag ik me af of jullie echt willen lezen over wat ik de laatste tijd zoal meemaak. Het zijn alleen maar verhalen over roze wolken, eindeloos samen in bed liggen om te kletsen en te vrijen. Verhalen over hoe spannend het is om nieuwe mensen te ontmoeten, voornamelijk als die nieuwe mensen zijn vrienden zijn. En hoe fijn het dan voelt om een gezellige avond te hebben. En verhalen over dat ik verdrink in zijn ogen, zelfs 'buitenshuis' kijk ik het liefst alleen maar naar hem. Je kunt je een beetje voorstellen hoe dat eruit ziet, zo van toen je 16 was en voor het eerst verliefd... zo ongeveer zie ik er volgens mij uit. Verder kan ik alleen maar vertellen over hoe leuk hij is, hoe graag ik bij hem ben, hoe leuk het is om hem over zijn passies te horen vertellen, hoe fijn het is om samen broodjes paling in bed te eten (ondanks de kruimels) en hoe heerlijk het is om met hem te zoenen, te vrijen en tegen hem aan in slaap te vallen. Het spijt me, ik ben gewoon verliefd, tot over mijn oren...
Zeg eerlijk, zitten jullie nou echt te wachten op dit soort verhalen?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet echt nee.
Zou ook zalm nemen met een beetje mierikswortel.
En mischien kun je die laarzen aandoen in bed. Samen met die zalm: uitstekende combi!

Serieus: erg leuk voor je en geniet ervan!

Anoniem zei

JA! Meer meer meer!

Black & Decker ST182320-QW zei

we want more!