maandag 20 oktober 2008

jaartje wijzer

Gister werd ik, zoals ze dat sjiek noemen, een jaartje wijzer. Ik had dit jaar niet zoveel zin in een uitgebreid feest met organiseren enzo dus het werd een borrel in de kroeg. Een hele gezellige borrel in de kroeg. Het was wel even confronterend, 6 lieve vriendinnetjes (en ik, dus 7 lieve meisjes) met allemaal een vriendje (of sommige zelfs man) aan hun zijde. Dat is de afgelopen jaren nog wel eens anders geweest. Maar het voelde goed, heel goed.
Verder ben ik mega verwend. Wat kennen mijn vriendjes en vriendinnetje mij toch goed. Ik kreeg een vaatwasser (o wat heb ik een hekel aan die afwas), een high tea, een schoonmaakster (en nu echt als het allemaal meezit...) en een weekendje antwerpen. Maar het meest bijzondere is toch wel mijn eigen boek. Een jaar bloggen gebundeld, met foto's en al. Terecht dat vriendin Y hier erg mee in haar nopjes was. Ik ben dat ook.

Eigenlijk is zo'n verjaardagsborrel toch een mooi moment om weer eens te ervaren hoe bijzonder fijn mijn leven is. Dank jullie wel! volgend jaar weer...


ps. wat betreft het kado dat 'vaste verkering' van vriendin W dit keer gegeven heeft... ik weet het nog niet...

2 opmerkingen:

Tas zei

Gefeliciteerd! Dat klinkt als een hele fijne verjaardag!

annemargrietje zei

en dat was het!