maandag 26 oktober 2009

fijn, vol en druk

Mijn oude psych gesproken, van wel 15 jaar geleden. Zo'n samenvatting van je leven geven is wel confronterend. En fijn! Want het gaat goed met mij!

Mijn auto staat al bijna twee weken met "pannen". Een herrieschoppende uitlaat, maar nog steeds geen actie ondernomen... Ik raak langzaam gewend aan de ranzige corrola van m'n lief. Zonder achterraampje... Brrr... KOUD!

En ze zijn er weer, de bouwvakkers. Gelukkig heeft Lief ze vanmorgen te woord gestaan. Gelukkig is de houtrot alleen buiten. Joepie! Geen bouwvakkers in huis.

Een week na je verjaardag mogen je slingers best nog hangen, toch?

Eindelijk papa's boot opgehaald en weggebracht. Fijn! En ook wel verdrietig. Maar gelukkig gaat iemand anders z'n papa er blij mee worden. En wat ben ik een stoer wijf! Met een hele grote boot achter de corrola 2 uur lang snelweg rijden zonder ongelukken!

Spannend, spannend, spannend. Luisteren naar hypotheekadviezen, bedenken wat je wilt, nadenken over veel te enge grote mensen zaken. En net doen alsof we alleen maar stapje voor stapje gaan terwijl ik de inrichting al af heb...

2 opmerkingen:

Marcel zei

Fijn dat het goed met je gaat! Hier in Drenthe ook...de herfst is hier een prachtig seizoen....we worden steeds meer verliefd! Doe die man van je de groeten! Groet, Marcel en natuurlijk ook van Linda (al weet ze niks van dit berichtje!) en Borre.

annemargrietje zei

Wat fijn dat Drenthe bevalt!
Ik doe hier de groeten als jij het daar doet!

En wat leuk dat ik een volger heb!