zondag 4 oktober 2009

vakantie

Wat was de vakantie fijn!

Het fijnst was dat ik 3 weken vrij non stop met mijn Lief was. We deden dan wel niet alles samen zoals ons grote voorbeeld W & K, maar wel heel veel. Het was ook erg fijn dat het lekker warm was, dat de zon bijna elke dag scheen en dat ik bijna de hele dag in mijn bikini kon rondlopen.

De spannendste momenten waren in de auto; de schuine wegen in de kleine straatjes in de harde regen, met slippende banden heel hard proberen de hellingproef goed te doorstaan. Of de 'oude' weg van Stari Grad naar Milna; onverhard met rondspringende stenen aan alle kanten tegen de auto. De slingerwegen langs de bergen gingen wel steeds meer wennen, behalve als m'n Lief reed... dan vond ik de reling veels te dichtbij...

Het meest romantisch waren de avonden in de hangmat, lekker tegen elkaar aan, wijntje, chipje en decadent een dvdtje kijken op -de speciaal voor de vakantie gekochte- portable dvd speler. De heerlijke baaitjes, de etentjes en het koffie zetten in de ochtend.

Jammer dat er heel veel bejaarden waren, de camping vol stond met campers en we omringt waren door duitsers. Heerlijk dat we konden doen waar en wanneer we er zin in hadden. Vakantie is geweldig!

Het deed wel een beetje pijn toen mijn birckenstocks de kast in konden en ik dit weekend al in maillot de deur uit kon. En wat heb ik het koud. Het lukt me nog niet echt om over te schakelen naar de herfst. Ik ben in verzet. Heel erg in verzet!

Geen opmerkingen: