vrijdag 12 maart 2010

resultaat?!

Na 4 weken drie keer -extra- sporten in de week was gister mijn laatste keer. Als een in plastic gerold worstje met een elektrische deken om mijn buik ging ik nog eenmaal drie kwarrier lopen. Maar eerst meten. Want meten is weten.

De resultaten:
0,1 kilo zwaarder dan bij start
2% vet minder, terwijl ik 12% minder moest
3 centimeter minder buik
en 2 centimeter minder heup

Ik vond het mager. Heel mager. Niet ik dan, maar de resultaten. Ik ga dus niet meer drie keer in de week ingerold in plastic zweten!
Maar stiekem aan de andere kant zie ik echt wel dat mijn conditie verbeterd is, dat mijn benen veel strakker zijn en bijna geen putjes meer hebben en dat de broeken minder strak zitten. Dus ik ben tevree!
Op naar een volgend experiment, want zo kan ik nog niet in bikini...

Geen opmerkingen: