woensdag 10 maart 2010

een week in blog

Woensdag
Kopjes koffie met veel zorgen om een spugende Daan en slecht bericht over een veel te lang moeten zittende Broer. Alhoewel die Broer van mij in zijn sop gaar mag koken omdat hij geen oog heeft voor een bezorgde en zorgzame zus.
Donderdag
Een positief verslag van de huis-keur-meneer dus het huis is echt-echt-echt van ons. Met mijn overvolle hoofd gister de fiets van mijn lief niet op slot gezet en vandaag bij thuiskomst na een dag werken erachter komen dat ie weg is. Stom!
Vrijdag
Voor het eerst in 15 jaar komt vriendin J bij een wedstrijd kijken. Helaas zit ik bijna de hele wedstrijd op de bank. Daar word ik goed chagerijnig van!
Zaterdag
Veel te vroeg op om mijn kinderen op het toernooi te coachen. Mijn coach hart groeit als een van de kinderen precies doet wat ik afgelopen training heb geleerd. Helaas worden ze toch maar vierde alhoewel dat hun niks uit maakt; een vaantje is een vaantje. Daarna lekker struinen over de meubelboulevard. Ruimte voor een klein beetje voorpret.
Zondag
Weer veel te vroeg op om weer in plastic gerold te sporten. Om daarna een veel te zware, veel te impulsief gekochte en misschien toch niet zo hele mooie tafel in Oostzaan op te halen. Rijden in de oude automaat Benz is wel heel cool. Daarna sushi workshoppen is huize P. Heerlijke oesters gegeten, geoefend in sushi rollen en smullen van de resultaten.
Maandag
Op het huis staat 'verkocht' en dus echt-echter-echts van ons. De hypotheek is nog steeds niet rond want we weten niet hoe ons leven te verzekeren. Snel de nieuwe fiets voor mijn lief opgehaald. Lang leve marktplaats!
Dinsdag
Tja, een dinsdag.. Rennen vliegen en weer doorgaan. Werken, ruitenwissers uit de knoop halen en trainen.
En weer woensdag
Eindelijk uitslapen. En gekozen voor een overlijdensrisico overzekering. En de VT Wonen gekocht. Nu kan het fantaseren echt beginnen!

Geen opmerkingen: