donderdag 27 mei 2010

gebroken

Nog maar 1 dagje werken en het is alweer weekend! Da's het voordeel van zo'n gebroken week. Over gebroken gesproken. Ik had een enorm gebroken nacht. Lief kwam gister thuis met een verstuikte enkel. (Nee, niet gebroken.) Dik ei erop. Gekoeld met diepgevroren afbakbroodjes aangezien we geen ijs hadden. En vervolgens was hij de hele nacht in de weer door de adrenaline. Ik was gebroken toen ik wakker werd. Maar nu is mijn lief ziek. Naast een ei-blauw-enkel ook nog koorts en hoesten en snot. En als hij ziek is kan hij een potje bij me breken. Breek me de bek niet open.
Ok, ik word hier te melig van, lief ligt koortsig in bed te wachten tot we een filmpje in bed gaan kijken (oja, daar moet ik ook nog eens over bloggen), dus hoepla, break a leg, en hup naar boven. Wat een mazzel dat het in dit huis nog maar 1 trap is, en geen 2...

Geen opmerkingen: