dinsdag 25 mei 2010

pinksteren

Pinksteren was het. Voor mij voornamelijk, of eigenlijk alleen, drie heerlijke dagen vrij. En drie heerlijke dagen waren het!
* Vrijdag ouderwets mee blèren bij de Dijk in Tivoli, met 9 vriendinnetjes en een lekker biertje. Zwemelen bij de (oude) Huub en bedenken hoe oud het chocolaatje (W. bedankt voor de desillusie van 38) zou zijn. Je realiseren dat je zelf steeds ouder wordt en je heel jong voelen omdat we de jongste in het publiek waren.
* Zaterdag met mijn Lief picknicken in het park, met laptop, om ons 'samenlevingscontractgesprek' voor te bereiden. En we leken het niet helemaal met elkaar eens te zijn. Of toch wel. Maar wat hadden we nu ook alweer precies afgesproken?
* Zondag vroeg op voor een heerlijke dag beachen. Ik was zo trots op vriendin en beachpartner Y. want op dit hoge niveau zette ze een waanzinnig blok (dank aan de training van E en Y in turkye!) en haalde we alles uit de kast om smiddags winnaarspoule te spelen. Wat is het toch een heerlijke sport!
* Zondag avond meteen door naar een 'herhaling' op 'uitzending gemist' beginnend met een lekkere maaltijdsalade was wel pittig. Maar deze keer wel Laura Janssen zien was het dubbel en dwars waard. Wat een stem. Wel een beetje confronterend dat we bij dit concert ongeveer de oudste waren...
* Maandag de bonus vrije dag met struinen op de rommelmarkt en mijn nek verbranden, onverwachts lunchen op een drijvend terras, op een leuke markt bekenden tegenkomen, grootse inkopen doen voor de verhuizing (wij zijn nu trotse bezitters van een boormachine, een schuurmachine, een decoupeerzaag en heel veel verf en kwasten) en alvast wat doosjes voor de verhuizing inpakken met de hoop dat de poets een beetje ruimte heeft om wat schoon te maken.

En nu is het weer voorbij. Vandaag weer werken. En bah, ik heb geen zin. Vanmorgen vroeg vertelde W. mij dat de eerste bonus-dag die we krijgen pas tweede paasdag 2011 is. Daar zou je toch depressief van worden...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry dat ik dit keer alleen vervelende mededelingen heb.... Chocolaatje van 38 en bonusdag in 2011...
Ga snel op zoek naar iets leuks!
XW

annemargrietje zei

maar zelfs de slecht nieuws mededelingen van jou zijn leuk! In iedergeval leuk genoeg om over te bloggen :-)