woensdag 19 mei 2010

turkye dus

Het was weer geweldig. Beachvakantie in Turkye. Ik zit vol met verhalen over leuke wedstrijdjes, nieuwe vrienden, lekker, veel en vaak eten, veel minder boeken lezen als vorig jaar, heerlijke massages en scrubs, veel lachen, veel slanker zijn in mijn bikini, veel meer conditie hebben en veel bijkletsen. Alles confirmed! Daarnaast natuurlijk de foto opdrachten; van het beachen en de relax momenten, de musical momenten, het Gule Gule, het shoppen inclusief afdingen, het waterpijp roken, de verzette vliegreis, mijn veel te zware tas die gelukkig door mijn mede reizigers gecompenseerd werd en de verstuikte enkel van 'pechvogel' E. Maar er zijn zoveel verhalen. Voornamelijk in het kader van "je had er bij moeten zijn". Ik laat het hier dus maar even bij. Had je er maar bij moeten zijn... Volgend jaar?!

Geen opmerkingen: