dinsdag 17 augustus 2010

bad vibes

Volgens mij ben ik weer in een periode met 'slechte vibes' beland. Het van de trap af vallen had ik als signaal op kunnen vangen. Verder stond mijn moeder onverwachts -twee keer- voor de deur, vermoorde ik haar bijna voordat ik haar het huis uitzette en moest mijn broer wederom voor de rechter komen. Vervolgens werd dit weekend mijn fiets gestolen. Mijn fijne fiets met roze-oerol-zadelhoesje. Mijn fiets die ik echt nog maar een paar maanden heb. Vervolgens zag ik op mijn werk dat er roze verf/lak op mijn bumper zat. En ik heb een grijs/blauwe auto, dus da's niet van de mijne. Iemand had blijkbaar mijn auto een 'kusje' gegeven. Vanmorgen bleek ik gister mijn autoraam wagenwijd open te hebben laten staan. Alles doorweekt na een nachtje inregenen en nu ruikt de auto naar natte hond. Maar aan de andere kant; er is niets gestolen, er heeft geen zwerver in geslapen en zelf mijn fijne zonnebril ligt er nog. En afgelopen weekend had ik fantastische vondsten op de rommelmarkt in Apeldoorn, een heel fijn bezoek met prachtige bloemen van vriendin L uit Drente (met heel fijn haar mannen mee), ondanks de wind een heerlijke lunch met beachvriendinnetjes op het strand en een lekker dansje gemaakt op het stekkerfestival. Ik denk dat ik mijn positiviteit het deze keer laat winnen van de 'bad vibes'!

Geen opmerkingen: