dinsdag 10 augustus 2010

dit weekend...

...stond ik om 9.15 in de IKEA een cadeautje voor mijn nichtje uit te zoeken...

...viel ik -heel hard- voor het eerst in het nieuwe huis- van de trap. Ik ben bont en blauw en op mijn werk denkt iedereen dat mijn lief me slaat...

...was ik het een keer helemaal eens met de smaak van mijn lief; hij vond een gaaf bureau en een mooie bureaustoel bij de kringloop die bij thuiskomst een 'gispen' en een 'de wit' bleken te zijn. Had hij nog nooit van gehoord, maar hij heeft blijkbaar toch wel smaak... en jeetje wat staat het mooi...

...wonnen mijn beachpartner en ik de ochtendpoule alles, de winnaarspoule alles en 'moesten' we finales spelen. Dat was voor het eerst deze zomer. Beetje jammer dat we alsnog als vierde naar huis gingen...

...lag ik -uit de wind- in het zonnetje- in mijn bikini te zonnen op het strand. Dat had toch niemand dit weekend verwacht...

1 opmerking:

Marsmusic zei

Ben benieuwd wat er aankomend weekend gaat gebeuren? :)