vrijdag 29 oktober 2010

ontdekkingen van de week

* Boeven kunnen best empathisch zijn als je verteld dat je zwanger bent.
* Leuke dingen zoals het hartje gaan luisteren van Bertje leveren blijkbaar van te voren toch wat spanning op. Zeker in combinatie met een borst echo vanwege een bobbeltje... wat fijn dat de dag goed verliep met een keihard te horen hartslag en geen gekkigheid in mijn borst in plaats van borstkanker en een dood kindje in mijn buik.
* Opeens is het smorgens donker als ik naar mijn werk rijd. En -nog erger- ookal donker als ik weer naar huis rijd...
* Maandag paste ik mijn spijkerbroek nog wel. En vandaag niet meer. Pas in outfit 5 kon ik naar mijn werk. Aiiii, de buik begint keihard te groeien...
* Mijn hormonen houden vooral huis op de volleybal. Sorry meiden, rationaliteit is ver te zoeken.
* Eigenlijk kan mijn lief enorm goed met mijn buien omgaan. Knap!
* Nog 7 uur en een kwartier werken en dan... is het weekend...

Geen opmerkingen: