maandag 25 oktober 2010

yoehoe

Vorige week was ik dus jarig. Heel lang jarig. Of iniedergeval heel lang -wakker- jarig. Van 00.30 tot 23.00 jarig. Om 00.30 moesten we namelijk helaas opstaan in Turkye, om 2 uur in een schommelende bus te gaan zitten (waar ik natuurlijk groen en geel uitkwam) om vervolgens 1,5 uur in een volledig onzinnige, warme en lange rij te gaan staan om in te checken voor de vlucht. Ik zal je de details van de verschrikkelijke vlucht besparen, maar om 11.00 was ik thuis. En had ik verjaardagsslingers. Opgehangen door w en k, heel lief! (de buren waar zij de sleutel hadden gevraagd waren nog even bang geweest dat dit een fantastische inbrekers truuk was geweest, hadden zich toen gerustgesteld met het feit dat er iemand op krukken bij was die kon toch niet snel wegrennen met de hele huisraad maar waren vervolgens nog meer in de stress omdat misschien juist die krukken de perfecte smoes waren...). Verder was het een relaxte dag, kreeg ik allerlei lieve smsjes en kaarten en ben ik lekker gaan trainen (voornamelijk door de angst dat ik anders, na 2 weken niks doen, niet meer in beweging kon komen). Helaas heb ik tot op vandaag mijn cadeau van lief niet ontvangen. Ondanks dat hij elke dag beloofd dat het vandaag 'echt' komt. Ondertussen smacht ik naar dat cadeau. En laat ik de slingers lekker hangen om het verjaardagsgevoel lekker lang vast te houden.

Geen opmerkingen: