maandag 6 december 2010

En toen was Bertje een Bertje. En kreeg ik het op mijn heupen. Want nu wil ik een naam bedenken. En een kamer inrichten. En en passant nog even het hele huis afmaken. Maar dat heet volgens de zwangerschapsmafia 'nesteldrang'. Dus wat doet een zwangere vrouw... zeuren, vragen en heuen bij haar lief. En marktplaats afstruinen. Met als score dit weekend: een afgezaagde en op zijn plek gezette deur in de woonkamer, een afgezaagde waanzinnige eettafel, een houten vloertje bij de voordeur en een gestofzuigde woonkamer (geen overbodige luxe na al dat gezaag). Verder nog een geleend bedje voor bertje, een enorme stapel kleding, een box. Maar helaas nog geen naam... En het allerergste bleek vanmorgen. Ik ben al 10 kilo aangekomen. En ik ben pas op de helft... en ik speel nu nog volleybal... aargghhh...
Oja, dat chaotische en van de hakt op de tak schijnt er ook bij te horen. Bij zwanger zijn.

Geen opmerkingen: