maandag 9 januari 2012

2012

Ik zocht het zojuist eens na. Ik blog al vanaf november/december 2007. Da's al 4 jaar... Da's best lang, als zeg ik het zelf... Al meerdere keren vroeg ik mij af waarom? Waarom bloggen? Voor wie? Met welk doel? Maar elke keer vond ik het toch weer leuk een stukje te plaatsen. Vond ik het toch weer fijn een leuke opmerking te krijgen over een door mij geschreven stukje. Voelde het toch weer prettig om mijn gevoelens op een fijne manier te verwoorden. Vond ik het toch weer grappig stukjes terug te lezen en op deze manier een stukje van mij terug te vinden. Dus bleef ik schrijven.
Ik maakte me zorgen over mijn anonimiteit, over de persoonlijke informatie van mezelf en mijn geliefden, over mijn lezersaantal, over welke onderwerpen wel en welke niet. Maar elke keer vond ik toch weer een draai.
Dus ik ga gewoon nog even door. En bij deze hoop ik dat jullie blijven lezen. Ik heb er zelfs vrede mee dat mijn lezers lurkers zijn, liever geen berichten achter laten of mij een persoonlijk berichtje sturen over wat ze van mijn blogje vonden. Zo werkt het blijkbaar voor mij. Voor ons. En dat is goed.

Ik wens jullie allemaal (mag nog best op 9 januari) het allerbeste voor 2012, ik hoop dat jullie genoeg wensen hebben en dat veel van deze wensen uit mogen komen. En samen met Gijs denk ik dat het wel SNOR zit met het nieuwe jaar!


1 opmerking:

Y. zei

Ik lurk met veel plezier! Fijn dat je blijft bloggen.

Liefs, Y