woensdag 18 januari 2012

woensdag...

Woensdag is mijn vrije dag. De dag die ik -samen met Gijs- helemaal in mag vullen zoals ik wil. De niets moet alles mag dag. Maar vaak zit die dag stampesvol met van alles. Pakjes op de post doen van lief, bezoekje dokter, bezoekje psych, boodschappen doen, bezoekje masseur en/of consultatiebureau. Daarnaast wil ik óók nog allemaal leuke dingen doen op MIJN dag dus drink ik steevast een bakkie suzi of west met vriendin N en vriendje Mees of zoek ik vriendin L of S met kids op. Dat in combinatie met mijn slechte planning en gevoel meer te kunnen doen dan in de tijd past maakt dat ik elke woensdag mijn planning aan moet passen -lees de helft weg moet strepen-. Maar blijkbaar vind ik dat niet zo erg. Het geeft het gevoel dat het echt mijn dag is waarop ik mag doen waar ik zin in heb! Dus is het prima dat dat bakkie drinken een uitgebreide lunch wordt. Is het geen probleem dat ik -voor de derde keer- er weer niet aan ben toegekomen een nieuw rijbewijs aan te vragen. Maakt het niet uit dat we een simpele bak soep eten omdat ik geen boodschappen heb gedaan.
Vandaag maken Gijs en ik het wel erg bont... we hadden om 9.25 een afspraak bij het consultatiebureau... maar versliepen ons... Het is nu namelijk een half uur na de afspraak, ik schrok net wakker en zo ligt Gijs erbij....

1 opmerking:

Anoniem zei

haha, heerlijk uitgeslapen aan de dag begonnen dus! Volgende week zin om een bakkie bij ons te doen, ergens tussen de artsenbezoekjes door? Vriendin T