maandag 2 januari 2012

voorbij

En voordat ik het wist was het voorbij... De 21e sterfdag van mijn zusje. De kerstdagen. Oud en nieuw. En ook vandaag al bijna mijn vaders 7e sterfdag. Bizar.
Bizar omdat het zomaar zo voorbij is gegaan. Geen traan gelaten. Wel een fijn gesprek hier en daar bij een lunch en kopje koffie, maar geen groots en meeslepend verdriet. Geen stress over de kerstdagen maar gewoon ontspannen dagen met mijn nieuwe gezin. En geen stress over waar dan, met wie en of het wel leuk genoeg zou zijn met oud en nieuw maar gewoon een fijne, gezellige en ontspannen dag met mensen (en kinderen) die me lief zijn. 
Wel een ontregelde moeder, met bijbehorende vervelende mails, maar te hanteren. Wel werkstress en veels te lange to-do lijstjes, maar niet gekmakend. Wel een zieke Gijs die ons nachten wakker houdt, zielig maar te doen.
Bizar.  En fijn! Heel erg fijn.

Geen opmerkingen: