woensdag 2 mei 2012

zooooo....

Ik voel me door de mangel gehaald. Uitgeput. Total loss.
Het waren een paar heerlijke heftige dagen; Gijs zijn verjaardag vieren met schoonfamilie, Overgroot Oma, op de crèche en met vrienden inclusief hun 9 kinderen. Vervolgens de markt op met koninginnenacht, iets te laat thuis, de Koninginnedag struinen, bandje luisteren, kleedje hangen in het park, verbrand, moe en voldaan laat naar huis. En dan moet de werkweek nog beginnen... Pfjew...
Op mijn -normaal vrije maar ik ga eens extra werken- woensdag bedenk ik me dat ik kapot ben. En gelukkig.
En wat een mazzel; er komen weer heerlijke dagen aan; beachtraining, 5 mei rommelmarkt, ballorig. En oja, daarna weer een nieuwe werkweek...
Ik heb behoefte aan 4 maanden vrij ofzo. Dan toch maar weer zwanger worden?!?!

Geen opmerkingen: