maandag 21 januari 2008

de tijger

Het gaat niet goed met de tijger. Het gaat zelfs helemaal niet goed met de tijger. Hij eet al een paar dagen niet meer, en volgens mij drinkt hij ook amper. Het begon vorige week. Ik had geen "lidl eten" meer en mijn tijger eet alleen maar blikvoer van de lidl. Ik dacht hem eens te verwennen met whiskas senior, maar hij liet het staan. Donderdag dan toch maar naar de lidl geweest want de tijger werd steeds magerder. Toen hij dat eten ook liet staan heb ik de duurste sheba gehaald, wat normaal zijn kerstdiner is. Maar zelfs dat wilde hij niet.
Het weekend dus vol zorgen in, maar ja, ik wilde ook geen overbezorgde poezen moeder zijn en met mijn 19 jarige kat voor niks bij zo'n weekend dokter verschijnen...
Dus vanmorgen vroeg de dierenarst gebeld en al mijn zorgen verteld (en een beetje aangezet zodat ik echt wel mocht komen). Kreeg ik me toch gewoon op mijn kop. De mevrouw aan de telefoon gaf me gewoon een standje; katten die niet eten moeten binnen 2 dagen naar de dierenarts!! Met een zielig stemmetje vroeg ik of deze slechte poezen moeder alsnog wel langs mocht komen... maar gelukkig, ze wilde nog wel even naar hem kijken...

Maar jeetje, wat maak ik me zorgen!

Geen opmerkingen: