vrijdag 6 februari 2009

nu écht

Ja hoor, ik woon nu 'voor de echies' samen. We hebben de evaluatie doorstaan. Lief vind het samenwonen ook leuk. Zo leuk zelfs dat hij zijn oude huis gaat onderverhuren. Gewoon, nog even voor de zeker, want wie weet is het samenwonen straks niet meer leuk... Maar dat onderverhuren zie ik als een positieve ontwikkeling, tot nu toe wilde hij het gewoon leeg laten staan, zodat hij meteen terug kon... als het nodig was... Dus onderverhuren is goed!
Naast de evaluatie hebben we ook 'grote mensen gesprekken' gehad. Over de toekomst enzo. En over verwachtingen en wensen. Erg spannend maar ook erg fijn.
En vervolgens heb ik 10 paar extra sokken voor mijn lief gekocht, omdat hij vond dat ik meer moest wassen omdat hij steeds geen schone sokken had. Zo is dat probleem ook weer opgelost!

Geen opmerkingen: