dinsdag 12 januari 2010

HELP!

Gisterochtend 7.45; een ingeslagen autoruit, heel veel glas en een gestolen tomtom houder. Gistermiddag 16.45; een plastice tijdelijke ruit en allerlei deuken en krassen in het portier vanwege openwrikkende ipv ingooiende boeven.

Ok, ik heb jullie hulp nodig. HELP! Wat doe ik fout? Hoe kan ik dit stoppen? Waarom gebeuren er allemaal vervelende dingen met mij? Is het persoonlijk? Bad luck? Wil iemand mij iets duidelijk maken? Maar wat dan? En vooral; wat moet ik doen om het te stoppen??? Dus geeft me tips, adviezen, duim voor me, zorg voor geluk, help me out en denk mee! en zie dit als kans om te laten weten dat je meeleest op mijn blog :-) da's mooi 2 in 1...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jemig Antje, gaat lekker daar bij jullie in de buurt. Ik zag: verhuizen naar huurhuis Bloemstraat nr. 8. Onderhandelen over de prijs kan je altijd proberen! x Mie

Marsmusic zei

Kom naar Drenthe, we laten hier de autoradio nog in de auto zitten!

Sterkte ermee!

Marcel (van Linda en een beetje van mezelf)