woensdag 9 juni 2010

argh... de tijd... en dozen...

Over een week zit ik op Terschelling. En dan ben ik hopelijk enorm aan het genieten van Oerol, de zon, mijn lief en mijn vriendinnetjes en vrienden. Heerlijk, ik kijk er naar uit. Maar dat betekent ook dat ik over anderhalf week de sleutel van ons nieuwe huis krijg. Arrrgggghhh nog maar anderhalve week en dan gaan we klussen, verfen en uiteindelijk verhuizen. En dat betekent dat ons huis er nu zo uitziet:






En het betekent ook een tijd van herinneringen ophalen. Zo vond ik heel veel foto's, heeeel veel foto's. Wat heb ik een hoop leuke dingen gedaan, mooie reizen gemaakt en wat sta ik vaak bizar op foto's. Bij deze beloof ik plechtig dat al mijn vriendinnen en exen binnen niet al te lange tijd (ja, ik geef mezelf een beetje de ruimte) al mijn dubbele foto's zullen ontvangen en dat er in de toekomst een verzameling bizare annemargrietje foto's te zien zal zijn. Deze kan ik jullie niet onthouden:


Verder vond ik een verjaardagskaart van vriendin L, van mijn 35e verjaardag dus nog maar een driekwart jaar geleden. Het was meerkeuze, dus ik mocht kiezen. En ik werd blij van deze kaart. Heel erg blij. Van de vele erg fijne keuze's kan ik nu al concluderen dat de meeste uitgekomen zijn. En dat is fijn! Heel fijn.


Zo, en nu ga ik nog eens een doosje inpakken. En mijn campeerspullen uitzoeken. Doeg.

Geen opmerkingen: