vrijdag 25 juni 2010

ik was er even niet...

Ja ja, ik ben er nog. Iets met Terschelling en een huis. De vraag is 1 of 2 logjes...
Terschelling was geweldig. Met 17 hele leuke mensen, waarvan ik de meeste mijn vrienden mag noemen, een aantal dagen genieten van het eiland, oerol theater, dans & muziek, heel veel fietsen en lekker eten. Met natuurlijk de bijbehorende ingrediƫnten als kamperen, in de doucherij staan, links en rechts een buitje, prachtige theater op waanzinnige locaties, cranberry gebak, haring en slappe lach om een pingpong bal. Je had er bij moeten zijn. Ik heb er enorm van genoten, meer dan andere jaren, het was fijn, mijn lief was fijn en samen met mijn lief was helemaal fijn. Met een beetje mazzel verschijnen hier nog wel eens foto's. En dan hebben die 17 mensen ook mazzel, dan krijgen zij ook foto's.
Daarnaast kan ik iedereen adviseren om de laatste dagen voor je de sleutel van een nieuw huis krijgt even weg te gaan. Ik had totaal geen verhuis en/of klus stress, luisterde de voicemails van keuken en vloer pas zondagavond af en ben met een vakantiegevoel het klusproject in gegaan.
Het klusproject dus. Of eigenlijk gewoon 'een eigen huis, een plek onder de zon, en altijd iemand in de buurt...' Wat een geweldig huis. Het is mooi, groot, ruim, hoog en helemaal van mij (en van mijn lief. en eigenlijk alleen maar van de bank. maar toch...). Het is geweldig. Ik ben verliefd. En over precies een week ga ik daar wonen! Maar nu nog eerst even door met klussen. Vandaag is dag 5.
Met nog meer mazzel krijgen jullie ook huis foto's. Maar nu even niet. Doeg, ik ga aan de klus!

'zingt verder 'bob de bouwer, kunnen we het maken'. 'bob de bouwer, nou en of'.

Geen opmerkingen: