vrijdag 15 oktober 2010

zon!?

Nog een weekje vakantie, met mijn lief. Samen, met zijn tweeen, met Bertje in mijn buik. Een beetje relaxen, een beetje mijmeren over hoe het zal zijn, straks, als Bertje er is... En de enige eis die mijn lief had was zon! Heel veel zon. En een strand of zwembad. Dus werden al mijn leuke ideeen over italie in het huisje van vriendin J, rondreizen op griekenland of met de auto naar zuidfrankrijk overboord gegooid en gingen we -lekker lastminute en goedkoop- all inclusive naar Turkye. Want daar ben je zon zeker. Zeker! Niet dus...
De reis begon al lekker; verslapen en wakker geworden op het moment dat we eigenlijk de deur uit moesten, als laatste inchecken en niet naast elkaar zitten, veel turbelentie en de hele weg naast een kotsend mongolide kindje zitten -wat alle twijfels over bertje wel of niet testen weer op tafel legt-. Vervolgens een tussenstop op Alanya, wat vooral heel veel wachten en wachten betekent. Nog een keer opstijgen, mijn favourite bezigheid, half uur vliegen en weer landen. Vervolgens 1,5 uur busstransfer om in een bewolkt Marmaris aan te komen. Maar we hielden de spirit erin. We waren samen, hotel was cheap maar te doen en morgen zou alles beter zijn.
De woensdag was iets beter, bewolkt, maar een prima dag voor een uur lopen en shoppen. Jammer dat het de hele avond geregend heeft. Maar gister was toppunt, het kwam hier de hele dag met bakken uit de lucht. Gelukkig hadden we de middag hammam en massage gepland, waar ik stiekum ook nog een facial bij deed vanwege de 'hot price' die mevrouw me aanbood. De rest van de dag was regen, regen en regen. Gelukkig had lief zijn laptop mee, met allemaal leuke, goede filmpjes erop. En hebben we wifi op de kamer... Dus wij vermaken ons wel...
Maar zon, kom, laat je nog even zien!

Geen opmerkingen: