zaterdag 18 december 2010

leuk?!

Leuk! Kerstfeest in Hamburg. En oja, ook nog een meeting met internationale collega's. Lekker decadent al op woensdag vertrekken, relaxen in een hotel, donderdag meeting en dress to impress feest en dan vrijdag weer lekker naar huis, naar mijn lief. Niet dus...
As we speak zit in een hersenloze lobby van een oubollig hotel in de buurt van het vliegveld van Hamburg. No way dat wij gister naar huis gingen vliegen, alles van en naar Schiphol lag plat. Dus dat betekende wachten, wachten en nog eens wachten. Waar ik al dagen roep dat ik wel zwanger maar niet gehandicapt ben voelde ik me nu opeens heel welkom zwanger; een KLM meneertje trok mij uit de uren-lange-rij en een half uur later hadden ik en mijn drie collega's een nieuw ticket en een hotelovernachting te pakken. De mevrouw achter wie ik stond staat waarschijnlijk nog in de rij.
Maar goed, het was een blijdschap van korte duur, collega's zijn best leuk, maar we hebben nu het stadium bereikt dat we elkaars zinnen afmaken en non stop dezelfde grappen maken. Tijd om te gaan dus. Maar dat is nog niet zeker, hopelijk vliegen we om 15.00. Hopelijk, want tot nu toe zijn alle vluchten richting schiphol gecancelled. Het huilen staat mij nader dan het lachen. Misschien dat dat helpt; een huilende zwangere vrouw...

Geen opmerkingen: