woensdag 15 februari 2012

looking good!

Naast zelf schrijven vind ik het heerlijk om andere bloggers te lezen. Een blog waar ik elke keer weer blij van word is zilverblauw. Naast dat ze leuke stukjes schrijft en op een fijne manier mee laat lezen in haar leven plaatst ze heerlijke foto's. Ik raak geïnspireerd van de foto's van haar huis en word blij van de foto's van haar kinderen. Ze stimuleert me om vrolijk en dankbaar naar het leven te kijken en van elke dag te genieten. Daarnaast maak ik door haar blog plannen. Al blijft het helaas vaak bij alleen goede voornemens... Behalve nu! Geniet van onze heerlijke Gijs en heerlijke, vrolijke, blije kleding! Hij is om op te eten, om te knuffelen, om van te genieten zo lief! Een terugblik op 'hoe goed Gijs eruit ziet' de afgelopen 9 maanden.


 Gijs in geboortepak, 1 maand oud
2 maanden oud
2,5 maanden
3 maanden oud
 Gijs in 'bertje' pyama, 4 maanden
een half jaar
 Ik hou van kniekousen! 6,5 maanden
7 maanden
7 maanden
8 maanden
9 maanden
9 maanden
Te snel voor de camera...

2 opmerkingen:

Anki zei

Ach, wat een héérlijk ventje!!! Leuke kleertjes draagt 'ie, we hebben dezelfde smaak! (enne, is tuurlijk goed, wat 'n lief stukje ook)
Liefs!

annemargrietje zei

Ventjes zijn heerlijk! ;-)
En ik had inderdaad al gezien dat we wel een beetje dezelfde smaak hebben... Leuk!