maandag 9 april 2012

Rommelmarkt

Vanmorgen ging ik met vriendin W en de mannetjes in de vroege ochtend naar de rommelmarkt. Alhoewel... Vroeg... Lief was al een uur eerder vertrokken... Maar goed, ik vond het nog steeds vroeg. Wat hou ik er toch van, een beetje struinen op zo'n markt. Beetje mensen kijken en dan tussendoor nog wat juweeltjes op de kop tikken. Vooral struinen met een missie (een tractor voor daaf en iets met wielen voor vriendje luc) vind ik heerlijk. De score van vandaag was best; speelgoed (zowel de tractor als iets met wielen), nostalgie campeerbekers en -hoe kan het ook anders met pasen- eierdoppen. Deze ochtend was paasbest!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeker paasbest! Daaf viel bij thuiskomst in slaap maar had nog wel tijd om zijn nieuwe oplegger naast zijn bed te parkeren. Kon ik mooi niet stiekem de batterijen eruit halen.....
W

Anoniem zei

Luc kan niet wachten om z'n nieuwe speelgoed te zien! Top dat de missies geslaagd zijn.

Y.