maandag 31 december 2007

harry

Ik weet het, ik loop een beetje achter, maar ik heb twee weken geleden de laatste twee harry potters gekocht. Het één na laatste deel had ik al eens gelezen maar wilde ik, om er even in te komen, nog eens lezen. Binnen no time zat ik weer helemaal in het verhaal. Toen waren de films met kerst ook weer eens op tv en de beelden van harry, hagrid en dreuzels enzo vulden mijn fantasie heerlijk aan. Vervolgens was ik na de kerst vrij. Ik begon aan het laatste deel harry. In het begin nog voorzichtig en rustig aan, het was tenslotte het laatste deel. Maar het was al vanaf hoofdstuk twee enorm spannend. Elk moment dat ik had dook ik in mijn boek (sorry Opa en Oma en alle anderen waarbij ik te laat kwam opdagen...). Gisteravond heb ik tot 02.30 gelezen en de laatste twee hoofdstukken expres voor vanmorgen bewaard. Treuzelend maar ook vol spanning las ik de laatste bladzijden weg. En nu is het op... Het boek is uit....

Kan iemand mij helpen? Wat toverdrank, een goede spreuk, desnoods vergetelheid?! Ik wil me zo graag weer opnieuw verliezen...

Geen opmerkingen: