zondag 23 december 2007

kerstdiner 1

Mijn eerste kerstdiner van dit jaar, met de Andrélon dames (je weet wel, van deze reclame gaat over.... rood, bruin of blond haar...). Nadat we ons eerst door de AH XL geworsteld hebben staat er binnen no time een 3 gangen menu op tafel om je vingers bij af te likken. Lang leve de AH excellent! Lekker met wijntjes, zelf gemaakte chocomel met échte chocolade en koffie met rum toe. En natuurlijk gepaard met veel geklets. Even weer lekker herinneringen ophalen en diepzinnige gesprekken voeren over de dingen die er echt toe doen. Sinds Rood en Bruin weer aan de man zijn zien we elkaar namelijk veel minder. Gelukkig bewijst zo'n avondje, met ondersteuning van de appie, dat we het nog steeds heel fijn vinden om elkaar te blijven zien! Dames, het was weer fijn!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve blonde dame, ik vond het ook weer erg gezellig! Ook al is er nu een leuke man in mijn leven, zulke avondjes zijn erg waardevol en ik hoop dat er nog vele zullen volgen!
liefs van rood!

Anoniem zei

Ja, ik wil ook meer!
X donker