zondag 23 december 2007

werk

2/12/2007
Het leuke van mijn tweede baan is dat het zo totaal anders is dan mijn eerste baan. Radio interviews, kranten, magazines, vliegreisjes naar hamburg en sjieke cadeaus. Allemaal luxe extra-tjes die ik vanuit de gezondheidszorg helemaal niet ken. Het blijft elke keer weer spannend om live op de radio te zijn en het blijft bizar om je eigen naam in een magazine te zien staan. Het voelt ook nog steeds een beetje alsof dat wereldje ‘apart’ blijft en zich dus niet écht mengt in mijn leven. Ik schrik er steeds weer van als iemand zegt dat hij/zij me gehoord heeft en ik sta te hyperen voor de kassa als ik dat magazine koop waar ik in sta. Natuurlijk komen al deze mediaoptredens met een dozijn zelfkritiek en maakt het mij onzeker. Gelukkig heb ik een fijn persbureau (klinkt stoer hé wat mij elke keer weer toespreekt dat IK de expert ben, en dat ik me niks anders wijs moet laten maken… Voorlopig geniet ik er dus nog maar even van; interviews, publiciteit, ipods en digitale fotolijsten cadeau, feestreisjes naar Hamburg én de bijbehorende katers!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat doe je dan precies?

Anoniem zei

@ esther

Iets wat ik hier liever niet helemaal uit de doeken doe, anders had ik dat wel beschreven...

Anoniem zei

Klinkt spannend! Nu ben ik nieuwsgierig!