maandag 25 februari 2008

de dingen die nu even leuk zijn in het leven

  • oppassen op de lieve meiden die me lachend tegemoet rennen op de creche
  • vriendinnetje M met wie ik van het weekend kaasfondue heb gegeten, wijntjes heb gedronken en die is blijven logeren
  • het uitgebreide ontbijtje zondagochtend met zelf-maak croissointjes
  • de smurfen die ik verzamel voor de kinderen van mijn collega en die ons tijdens de dienst gezelschap houden op de computer
  • de zon die op mijn gezicht schijnt als ik rondjes door het park loop
  • alle leuke, lieve en fijne smsjes die ik krijg
  • mijn date die zo komt eten...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Annemargrietje,

Leuk , zo'n lijst. Ik ga er zelf ook eens aan beginnen.

Tas zei

Ooooo die date!!! Ik sterf van nieuwsgierigheid!! Hoe is het nou allemaal afgelopen?

bouwradio zei

Ben ook wel benieuwd.