dinsdag 13 mei 2008

BBQ

Gister werd ik op mijn werk gebeld door vriendin W. Het gebeurt niet zo vaak, dat ik op mijn werk prive gebeld word, dus dat was al leuk. Vervolgens had vriendin W het fantastische plan bedacht dat we, na mijn vroege dienst, gingen BBQ-en bij de plas. Heel erg leuk. Het is vriendin W vervolgens gelukt om op 2e pinksterdag boodschappen te doen. Naast heel erg leuk ook heel erg knap. Dus na mijn dienst snel een luchtig zomerjurkje aangetrokken en hup met lief richting plas. Iedereen ging al richting huis, dus het was zowaar lekker rustig. Heel fijn en heel leuk. De zon scheen, kleedje, wijntje, bikini en lekkere hapjes. Heeeeeel erg leuk. Vriendin W en haar lief deden acrobatische kunstjes die we allemaal voor later hebben vastgelegd. Lief en ik moeten eerst nog wat meer oefenen. De kunstjes waren meer dan leuk, ze waren hilarisch. Vooral vriendin W die riep "oje, ik ga je laten vallen' waarop haar lief vervolgens op de grond viel. Na nog even een snelle klus, een telefonisch interview voor de radio, vanaf de plas (eigenlijk ook wel erg leuk), terug naar de stad voor koffie en weer wat wijntjes. Tevreden lag ik savonds in mijn bed, ik kon maar 1 ding bedenken; wat was dat allemaal ontzettend leuk!

Bedankt lieve vriendin W!
En bij deze is je streven om zo veel mogelijk in mijn blogjes voor te komen aardig gelukt...

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaaa, was leuk. Heel leuk. Lief en ik zijn in het geheim aan het oefenen voor "de lift" dus bij de volgende spontane BBQ....
En lief en jij? Wat wordt dan jullie beste truc?