dinsdag 20 mei 2008

oude angsten




Ja, het is af!! Morgen nog aan die meneer vertellen wat er allemaal uit zijn onderzoek gekomen is, maar dan is het echt helemaal klaar! Maar wat een bevalling zeg. Eventjes een onderzoek doen en een verslag schrijven. Twee en halve maand mee bezig geweest en nachten wakker van gelegen. Alle oude angsten kwamen weer boven drijven. Ik kan dit helemaal niet, ik ben slecht, ik voel me schuldig dat ik die meneer zo lang laat wachten, ik ben nu al zo laat dat ik een perfect verslag moet schrijven, mijn begeleider vindt me vast een loser, zie je wel ik ben niet goed genoeg, hoe kan ik nou ooit de opleiding in, ik moet het alleen doen....Daar kan geen rationalisatie of relativerend vermogen tegenop.
Gelukkig heb ik fijne vriendinnetjes die alles weer in perspectief kunnen zetten. Dank lieve J en M voor het meedenken, minder eng en minder groot maken en het vertrouwen! Ik zal jullie bij de volgende twee opdrachten eerder bellen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar jij grote, sterke, lieve, stoere heldin kan het!