donderdag 3 september 2009

bloggen

Gister was ik in de stad met ex collega en nu ook weer collega C, even een biertje doen en bijpraten. Zij was zeer stellig van mening dat ik meer moest bloggen. Of eigenlijk gewoon elke dag. Ze zou me veel vaker lezen als ik elke dag wat van me zou laten horen.
Ja maar... sputterde ik nog tegen. Dan wordt het zo'n huis-tuin-en-keuken blog want dan moet ik elke dag wat verzinnen. Dat maakte haar niks uit, het ging om mijn leuke schrijfstijl... Tja, daar kon ik natuurlijk niet tegenop.

Bij deze dus; ik zal proberen er een dagelijkse-blog-week van te maken. En dan ga ik op vakantie. Het zal even zoeken worden naar onderwerpen, stijlen, meerdere onderwerpen in 1 mail enzo. Maar ik ga mijn best doen. Een dagelijkse blog it is!

en ps. Ik ga straks mijn zeer gewilde en nu al geliefde, via marktplaats zorgvuldig uitgezochte spiegelreflexcamera ophalen. Joepie!
en ps 2. Ik hou eigenlijk enorm van andermans huis-tuin-en-keuken blogs, waar maak ik me druk om...

1 opmerking:

Anoniem zei

zo is dat... goed advies moet je gewoon opvolgen!
collega C.